Another great day

Ja, hur min morgon började vet ni ju redan, jobbade till två på Dina sen tog jag pappas bil och körde hem, gullpappa lånar ut den till mig :) Körde hem och hjälpte sambo med monstertvätten sen kom vi på att vi skulle göra något kul och kom fram till att vi skulle köra till donk i Ängelholm och sen picknicka på stranden. När tvätten var klar och Janibanan kom så var det on the go dirr! Givetvis hämtade vi Läääälcs på vägen också.

Oh yes, four girls in a fancy mercedes glider runt ;) Hahahahaha.




Jänibanan



Läääälcs



Mys :)



Har ingen bra bild på sambo men hon var givetvis också med!

Tack för ännu en kanondag tjejer, kärlek <3


S.

Kommentarer
Postat av: SAMBO!

Menar du att jag inte får vara meeeed? :( TaskMÖRT!!! Urgh urgh urgh. Nu har jag tvättat din pappas bil :) den är JÄTTEFIN!!! <3

2009-07-15 @ 02:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0