Bio, kossjakt och tårta

Igår var jag och Barbiesis på bio - Johan Falk, väldigt bra film faktiskt :) Innan bion åt vi mat, pizza är överskattat, fy, jag åt iallafall världens äckligaste pizza igår. Santan i perstorp är sjutusen gånger godare!





Filmen var bra iallafall och när vi skulle hem så står det helt plötsligt kossor på vägen! Hahahaha, vi tänkte att vi kan ju inte bara lämna dem där så vi gick av och tog bort dem från vägen och begav oss sen in på en skogsstig, till fots, för att leta upp ett hus. Hittade vi något hus? NEJ. Efter att ha gått runt i skogen, helt kolsvart ute, så bestämde vi oss för att gå tillbaks till bilen för att köra till närmaste hus. När vi kört in på ytterligre en skogsväg då vi insåg att det inte ligger några hur längs den stora vägen i närheten, så hittade vi äntligen ett hus där det fanns människor som visste vems kor det var.

Bra insats av oss tycker jag allt! Hahahahahaha, jäkla nattäventyr alltså ;b
Trevlig dag igår iallafall, tack syster, loveyou <3


Detta är btw det första inlägget jag skriver med min nya dator :) Wohooo :D Som är jättefin, Sony Vaio VGN-CS31S, helt rosa :) Superduperfin, me like <3

Efter äventyren inatt körde jag till Ångan för att lämna godispåsen med allt godis som blev över sen bion, Malin & jag köpte godis på Hemmakväll, 1,3 kilo, javisst! Dock åt vi inte så mycket vilket såhär i efterhand känns rätt bra, haha! Iallafall så tänkte jag att en godispåse hittar väl aldrig ett bättre hem än Ångan? Sambo jobbade ju så jag ringde och frågade om de ville ha godispåsen och det fanns det ingen tvekan om minsann! ;) Dessutom jobbade Chrille & Kim som blev minst lika glada, Chrille var dessutom JÄTTESÖT i Godishalsband ;) Hahahaha. (Y)

Hängde på Ångan till typ halv två, pratade med Sambo och sånt, mys :) Sen imorse så vaknade jag, helt av mig själv 06,15, haha, va? Verkligt ju? Nej. Sen kom sambo vid tjugo över typ och hon var inte heller trött så vi härjade minsann, Janibanan var däremot lite tröttare och ville antagligen döda oss eller nåt ;b Jag kom på att om jag somnar om kommer jag aldrig vakna av klockan en timme senare, dessutom var jag PIGG. Så jag gick upp, åt frulle, sjukt god tårta som fanns i kylen, kanonfrukost! 

Men, nu ska jag köra och jobba på Dina, ha en kanondag gott folk! 

Och Ann-Chatrin, ha en superduperdag på ditt jobb :) 

S.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0