Godis.

Nu har man varit duktig, gjort sjukt mycket nytta och tillochmed gjort några människor glada och det är viktigare än att göra nytta på jobbet tycker jag! Sen att man kanske kombinerar det hela är ju bara gött!  :)

Chokladen är nästan slut och vi tig fram den nyss. Ingen ide att klena med godiset inte! "Man blir smal av choklad" för att citera Torgny. "Jo, två rader till frukost, två mitt på dagen och två på kvällen och inget annat, då blir man smal!" Hahaha, jo, kanske det men jag tänker bannemej inte prova! Då kan ju hälsan hälsa hem på riktigt! ;b

Snart dags att duscha och gå hem. Hem till sambo och ha kul :) Jag har iochförsig väldigt kul på jobbet med!

Jomenvisst, där rök sista rutan av det chokladet! Vem är skyldig tror ni? JO, CHRILLE GIVETVIS! You go guldstjärneChrille!




Snart fredag, gött.

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0