Grillat

Jobbar, kör uterundan just nu. Sitter och väntar på att lutdoseringen ska bli klar så att jag kan fortsätta.

Idag var det inte mycket till fritid, kom hem sex imorse efter att ha jobbat natt, sov en stund sen vaknade jag vid tolv av att sambo pratade i telefon, lyckades somna en liten sväng igen, skulle börja jobba klockan två. Så det var hem, sova och sen till jobbet igen och nu har jag bara två timmar kvar av eftermiddagsskiftet men sen ska jag jobba nattskiftet också, kanonkul !

Har nästan nyss ätit, vi har grillat kött och till det blev det potatissallad :) Till efterrätt snitsade vi till det genom att grilla bananer med choklad i , fy tusan vad gott det blev! Koski grillade och han är ju en riktig höjdare på det minsann! Well done Koski :) Det är kul att jobba med Sylles skift, jag jobbade ju med Holmer förra sommaren så det är skoj att göra det igen :) Han har dock hakat upp sig på att jag äter mackor med hamburgerdressing och banan på, haha ;b Det är det, och min enorma kanelbullstårta som han tjatar om ;b När jag slutade efter förra sommaren bakade jag en jättestor kanelbullstårta som var utan dess like! Jag är sjukt imponerad minsann! En klapp på axeln till mig där faktiskt! Om två timmar kommer mitt skift och då blir det B-skiftsmys hela natten! Kakor <3

Nu är luten klar så nu ska jag bege mig! Ha en trevlig Söndagkväll allesammans!

S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0