Klant-Jag

Vad tror ni händer idag? Jo, jag ska köra hem till min mamma en jättesnabbis innan jag skulle till Ångan, tänkte hämta min avi så att jag kan hämta ut mitt modem på ICA plus att jag tänkte ta bullar som mamma bakade för ett tag sen och ta med till jobbet. Jag kommer hem till mamma och de håller på att bygga om och greja som alltid så det var grejer överallt plus en trappa som inte var färdig. Det jag inte visste var att brädorna på den trappan inte satt fast så jag tänkte ju använda den som en vanlig trappa. NEJ. Jag trampar på kanten så att brädan flyger åt helvete och jag trillar ner med mitt knä som nu är helt köttat. FAN. Smalbenet på det andra benet  har fått ett monsterblåmärke och typ en extra knäskål. AJ. Mitt vänstra knä gör ont. Typ JÄTTEONT. Typ så ont att det gör ont att gå och jag kan knappt böja det. Men Micke på jobbet gjorde en specialare innan och lindade fast en kylpåse så att svullnaden la sig åtminstonde. Men, ont gör det fortfarande bannemej. Hoppas hoppas hoppas att smärtan är som bortblåst när jag vaknar imorgon :)

När jag skulle köra bil till jobbet från mamma så kunde jag ju inte röra på knäet så det där med att växla blev lite klabb, MEN, lite kreativitet på det så löste det sig :) Om man släpper gasen och kopplar med högerfoten, växlar och sen sätter högran på gasen igen så gick det ju kanon! Haha, inte riktigt lika skönt för bilen kanske, MEN, what to do? Vänstran var ju inte riktigt användbar atm. Söta bil, jag lovar att det blir bättre snart :)

Så, jag har kanske inte varit jätteeffektiv på jobbet idag.. Lyckades ta mig ner och göra vattenproverna iallafall. Å andra sidan har det varit väldigt lungt så min oeffektivitet har inte spelat så stor roll. Men, blir ju sjukt rastlös av att inte kunna hoppa runt. Sitter och trummar med fingrarna, studstar med benet, gör konstiga grimaser, ja, jag vet inte allt. För mycket energi, för lite att göra helt enkelt.

Åt mat innan, blev ingen pizza eftersom att sambo som jobbade förmiddag var så himla gullig och handlade mat till mig på persgården - TACK SAMBO! Oslagbara du <3 Chrille, Johan & Micke var dock inte sena på pirren inte ;b

Ikväll blir det Harry Potter, javisst! Med Sambo, JAVISST! Älska Sambomys <3

Nu ska jag chilla med Katt, Chrille, Johan & Micke en stund innan det är dags att bege sig hemåt :)

Have a nice night, 'cause I will ;b

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0