Marsvinet Hedvig.

Javisst, idag blev det pizza minsann! Även om jag inte jobbar eftermiddag ;b Men, jag jobbade ju till två innan idag och nu har jag fixat med allt som skulle fixas och tillochmed varit hemma hos Elin & Fidde en runda. Var ju tvungen att checka in Hedvig ;)




Såhär söt var Hedvig ;b



Spelade lite bowling med Elin & Fidde på deras Wii, jag vann kanske inte med där i slutet när man får slå tre slag, vad händer? TRE STRIKES - WOOOOHOOOOOO! Jag är ju tydligen sjukt bra, eller ja, i slutet var jag iallafall ;b

När jag kom hem kom jag på att jag var tvungen att äta. Kollade kylen, inget kul. Kollade frysen, inget kul. Fiskpinnar är dock sjuuuukt gott med vi har ingen hamburgerdressing hemma... :( Så, kära Sant Angelo fick äran att laga mat till mig! Så himla kul när jag ringer och beställer min specialare, räcker ju att jag säger att det är jag så säger de "Hahahaha, jag vet vad du ska ha! Inbakad boling med kyckling och bearnaesås?" Hahaha, gött ju!

Tio minuter senare skulle jag ju hämta min kära pirre och vem stöter jag på på vägen? SYLLE OFCOURSE! Givetvis var det pirretajm på Ångan med! Hahahaha. Kanon, slapp jag ju vänta ändå till klockan tio på att få träffa sambo! :D

Nu ska jag dock sova en stund, eller, jag hoppas iallafall att jag kommer kunna somna, nu innan jag ska jobba natt. SÅ himla skönt att ta en liten power innan man ska sitta där och härja hela natten! Ska jobba med stjärnan Chrille och Johan idag med :) Chips, dippa & film står på schemat - me like! Får dock se vad som hinns med men hoppas får man alltid göra! :D

Hörs sen, nu hoppar jag ner i sängen och drar igång Kings of Leon på max så jag somnar gott!

S.

Kommentarer
Postat av: Sylle

Söta sambo! Kul att träffa dig med. Hedvig var jättesöt. Chokladbiskvi ;) Ses vid skiftbytet. Pussssssss sov gott!

2009-07-22 @ 19:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0