Puuh,

Äntligen lite tid över till blogg och annat efter en smått hektisk dag på Dina. Just nu äter jag tillochmed, macka med Nikki på och ett glas chokladmjölk :) Kände att magen började bli aggressiv men jag hoppas att den lugnar sig nu.

Klockan 14 börjar mitt underbara eftermiddagsskift på Ångan :) Johan ska hoppa in för vår slitna vän Torgny, och så jobbar ju Chrille såklart :D Idag blir det pizza på jobbet, jajjemen! :D Den ultimata eftermiddagsskiftsmaten! Looking forward to it ;b Sen slutar jag ju tio ikväll och då får vi se vad det bjuds på för skojigheter, Harry Potter med sambo kanske? Ska ju inte jobba monsterdag imorgon iallafall. Eller, lite mer utspritt iallafall. Ska jobba på Dina till två sen hem till Mamy och fixa med hyreskontraktet till mitt & systers place ;D Sen ska jag jobba natt. Tight dag? Äh. Hoppas bara att jag kommer lyckas med att klämma in en powernap innan nattskiftet.

Sambomyset igår var kanon, MONSTERGODA wienerbröd som Jänibanan inneboende fixade till oss, TACK! :D Lite choklad på det och andra Harry Potterfilmen, KANON! Dock så var vi trötta och somnade till filmen men vi såg halva iallafall och ska se klart den snart :) Ikväll kanske? Maybe baby :) Kvalitetstid med sambo är verkligen kanon. Vår sambosommar har ju inte riktigt blivit vad vi väntat oss men jag tycker ändå att vi gjort det bästa av situationen :) Jag menar, vi är sällan lediga tillsammans men vi lyckas fylla alla våra lediga timmar med skojigheter minsann :) Allt från att chilla till störda utflykter till röj ;D 

Sambo, har du varit nere i flisen idag? Muhahahaha, SURPRISE SURPRISE for yoooouuu ;D ^^

Tisdag, tisdag, tisdag.. Hm. Ja, snart är det helg! Och just denna helgen är det Helsingborgsfestivalen och gissa vem som är ledig hela helgen? Och vem som ska dit óch röjja hela helgen? Precis, jag ska. WOHOOO!

21 juli, snart den 29de med andra ord och då ska jag till kiropraktor-Ann i Ängelholm som ska knäcka rätt min rygg. FY FAN. Mår illa bara av att tänka på det för tusan. Först masserar hon sen kör hon lite akupunktur och sen smäller det och det är då man nästan spyr. Ljudet av att kotorna flyttar på sig låter så jäkla äckligt inne i huvudet så jag mår, utan krydd, illa i tre timmar efteråt. Ingen bra dag alls med andra ord, först ligga och plågas av massage och mög och sen knäcka. RYSNINGAR. och det är inga sådana mysiga rysningar man kan få ibland av olika anledningar nejnejnej, rysningar av dåliga skäl. MEN, dock så är det skönt sen, när illamåendet har lagt sig och kotorna ligger rätt, då är det skönt :) Dessutom så ska min kära sambo följa med mig denna gången :) Skojar ni hur hon har tjatat om detta i evigheter? Så denna gången bokade jag en tid som passade henne så att hon äntligen kan få följa med. Happy times för henne ;b 

Nej, back to work, ungefär en timme till, sen bär det av till Ångan :) 


Grattis pappa, du vann just dagen plats i min blogg bara för att du alltid gör dig så bra på bild, hahahaha :D

Hörs, 

S.  

Kommentarer
Postat av: Sambo Sylle

Heeej Bumb, vilken söööt bild på din pappa du har lagt upp! ME LIKE!!! Illa att du köttade ditt knä idag :/ Men ikväll blir det HP! Wohoooooo. MISS YOU! <3

2009-07-21 @ 20:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0