Tummen upp för mycket skum

Det är lördagnatt, jag jobbar och tummen pekar upp.

För en timme sen var det kusinvitamin Erikas födelsedag, hon fyllde 20, jajjemen! Grattisgrattis! Var där på kalas innan jobbet minsann. Känns som att jag hade behövt sova en stund innan jobbet istället men, är det kalas så är det kalas! 

Dagen började i Råbocka efter en trevlig kväll och natt, tummen upp!

Imorgon ska jag dock jobba dubbelt, Sylle jobbade ju min natt igår så att jag kunde åka till Råbocka så jag ska ta hennes imorn. 16 timmar är kanon. Dock börjar jag två imorgon så det går ju inte att sova hela dan men sen är jag ledig på måndag  och då ska det sovas, om jag kan sova detvillsäga, har ju varit lite knapert med det på sistone..




Backstreet Boys på radion. TUMMEN UPP! :D:D


Torgny var på Statoil precis innan det stängde vid tolv och köpte lördagsmums :) Ballerina blev det, inte illa alls! Jumjujm :) Bara två kvar nu.. Det går åt när vi jobbar ;b

Jag vill ägna en egen rad till mina sunshines. Ni vet själva vilka ni är, tack för att ni finns till <3

Sambo är och härjar i Kstad, jag började jobba vid halv nio så att hon kunde komma iväg i tid, vad gör man inte för att sambo som tillför så mycket glädje ska få ha kul? :) Anytime Sambo.

Hoppas ni andra också gör som SamboSylle, har kul för det hoppas jag verkligen att hon har! Det förtjänar hon verkligen. Är ni inte ute och härjar så hoppas jag att ni har kul iallafall, hemma och chillar. Kanske spelar Jeopardy och badar skumbad? Vad vet jag? ;b



Mycket skum ska det va ;b


Ha en trevlig natt,

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0