Helsingborgsfestival & Kukmonster

Får väl börja där jag slutade antar jag.

Körde Janina till Hässleholm i fredags där hon skulle ta tåget till Kastrup för att sen åka till Burmingham! Sen var det hem och fixa och sen till Moffe som fylllde år :) Efetr att ha ätit och sånt bar det av till Råå där vi skulle campa. Hann inte mer än dit innan det var dags att bege oss in till Helsingborg. Javisst, full fart med karuseller och öl, great success ;b
När det var dags att åka tillbaka till campingen hade vi plötsligt fyra nattgäster med oss, Emil, Kenth, Jim & Martin. Litta tight. Elin & Fidde i ena sängen, Johan & Evve i andra där även Emil la sig sen, hahhaha. Kenth låg på ett lakan i förtältet, haha, whaaat? Jim & Jag sov inte. Vi badade i havet, hade picknick med vindruvor - i caddyn, haha. Slängde in lite filtar och sånt så det blev lite mjukare iallafall men inte fan var det skönt ändå. 

Wa'ever. Det blev morgon och vi hade fortfarande inte somnat men skit i det? Jag körde hem dem. Dramatisk morgon, som fan, tråkigt att det blev som det blev men det ser ut att fixa sig kanonfint. 

Tillbaks i Råå iallafall, full fart. Dusch, en liten sväng sömn och sen en vinnande runda minigolf ;b Sen var det fest igen :) 
Blev en kanonlördag minsann, sambo och MALIN kom in, sjuuuukt kul, sen var det monsterröj ^^ Fest hela natten och bara en nattgäst, Haha. Emil.  Jäkla knäpp människa måste jag säga.

Söndag och jag kom hem till sambo, chill.
Igår var det måndag och sambo & jag hade heldag. När jag hade slutat jobba vid två körde jag hem. Vi körde till Hässleholm, shoppade på ÖoB, Maxi, Vero Moda H&M ;)  Hahaha, spännande kombination ^^ Blev ett och annat med hem, kanon (Y) När vi kom hem lagade vi Korvstroganoff & ris och sen LUSSEKATTER! MUUUUMS! VI misslyckas bannemej aldrig, neverfailsambos ;) <3



Lussekatt/Kukmonster


Idag har jag jobbat, sambo har frivecka så det är därför hon inte jobbar. Körde inom ICA för att hämta mitt paket från Bubbleroom, WOHOOO. Sen hem till sambo. Vi åt, sen chillade vi som fan med oc & lussekatter. Efter tre avsnitt oc kom rastlösheten. Vi tog beslutet att springa en runda. Sagt och gjort, sprungit och allt ;) DUKTIGT AV OSS!

Nu är det showertime sen ska vi ta tag i skiten och städa, här ser förjävligt ut.

Take care,

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0