Första Juli :)

Ny månad, nya äventyr ^^

Friveckan närmar sig med stormsteg,
snart är klockan fyra och då är det bara två timmar kvar sen ska jag inte till Ångan förrän på måndag, ledig hela helgen - oh yes!

Taste like a rainbow - wohooooooo!



Dock blir det inte mycket till frivecka.. Ska jobba på Dina Försäkringar torsdag och fredag men sen är det ju fest fradag och lördag! Bara söndag som ännu är oplanerad!

Imorgon, eller, ja, idag, blir det fika med Oya, ska verkligen bli kul att träffa henne! Var ett tag sen nu! Ska in till Hässleholm vid fyra :)

Jim, givetvis är det alltid sol hos dig, så som du strålar (;

Min sambo är verkligen av världsklass, en riktig pärla minst sagt! Hon är alltid där, muntrar alltid upp när man är down och ställer alltid upp i alla tider, best sambo ever <3 Kommer sakna dig sen när vi flyttar på olika håll men vi får pendla ;b Vad jag försöker säga är att jag älskar dig väldigt mycket och att jag är så otroligt glad att du är min vän <3

Här på jobbet är det livat! Vi har nyss lyssnat på en massa "Mammas nya kille"-klipp, hahahahaha, klockrent och sjukt kul, speciellt vid den här tiden på dygnet! Innan dess spolade Tony & jag hela Mava-hallen och källaren, dock känns det som att jag blev blötare än golvet! Menmen ;b Innan inatt ringde mamma. Jag vet att hon jobbar eftermiddag denna veckan och slutar halv elva så när hon ringde tjugo över tolv blev jag livrädd, trodde ju att det hänt något allvarligt för bövelen! Nej, då hade hon jobbat över och var påväg hem och skulle bara fråga hur det var med mig, gullmamma <3

Kakberget är nästan borta nu, typ sex kakor kvar bara ;O Men det ska vi nog kunna fixa! Jobbar ju i två timmar till för tusan! ;D

Janina sover i min säng inatt, allt för dig baby, det vet du <3 Så sängen kommer vara uppvärmd när jag kommer hem och ska krypa ner :) Tyvärr så ligger hon inte kvar, hon kör till jobbet precis innan jag kommer hem :( Men, sambo ligger i sängen iallafall! :D:D:D Det är faktiskt underbart att slippa sova ensam.

Hade varit nice att dra till beachen imorgon men jag hinner tyvärr inte men sambo & jag har planerat in beach på lördag! Frågan är ju bara om någon av oss kommer vara kördugliga efter fredagens partaj ;S Menmen, vi ska ställa klockan och dra, lägga oss och steka sen blir det nog donken sen är det ju ferre igen! Party all the time ;)



LIVING THE DREAM! ;D


Nej, om man skulle göra lite nytta? Kaliumpermangatanalys? Äta upp kakorna? Hahahaha, nej, nu drar Tony igång en massa bra musik så jag ska nog njuta lite först sen ut och ta lite vattenprover :)

Hoppas ni haft en lika trevlig natt som jag!

With Love, S


Kommentarer
Postat av: SAMBOSYLLE!!!

Ååååhh, duktig du är med bloggandet! Du är världens bästa sambo också bumb. LIVING THE DREAAAAM! WOOOOHOOOO. LOVE YOU!

2009-07-01 @ 11:08:22
Postat av: Giannis

Fest hos mig på lördag ;)

2009-07-01 @ 15:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0