New shoes och bästa bästis.

Igår var jag i Ängelholm och knäckte rätt ryggen, jag hatar det. Men, det måste göras tyvärr. Gulliga sambo var med mig tack och lov, hon är kanon :) Innan vi körde hem blev det en runda donk och lite shopping - nya skor och nagellacksremover ;) Haha.

När vi kom hem så kom Tulle och hälsade på, hon är verkligen min bästaste bästa vän och jag kommer alltid älska henne mest i hela världen. För hon är bäst. När hon kom igår så hann hon typ sätta sig ner sen tog det fyra sekunder innan hon frågade "har ni jordnötssmör hemma?" Daaaaaaaaah? OM vi har!? Det är ju typ basic i vårt hem , precis som att vissa alltid har mjölk hemma ;b Haha. Alltid kul att träffa Tulle <3

Idag har varit en chilla gärnet dag. Har jobbat, dock jobbat som fan, men tiden går fortare då. När jag kom hem så sov jag, sover riktigt dåligt pga rygghelvetet men sömn är ju sömn.

NU KOM SAMBO ÄNTLIGEN HEM! Hon har varit i Höör sen igår :( MEN NU ÄR HON HEMMA :D:D




Hörs,

S.

Kommentarer
Postat av: Tullebulle

<3

2009-08-02 @ 16:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0