Lantlivs-Sambo.

Körde Janina till tyringe, Läääälcs och sambo hängde givetvis på! Tog en runda hem om till Lälcs hem där hon rensade kylskåpet. Jag skojar inte när jag säger att det tog två sekunder från att vi klev innanför ytterdörren till det att Lälcs var i kylen och skrek "Ååhhhhh, PANCAKES!" Haha ;b

Vi lämnade tyringe till slut iallafall och körde hem till pappa en sväng. Vi körde fyrhjuling och härjade runt! Sambo lärde sig köra minsann PLUS att hon var i en hage full av lösa hästar PLUS att hon klappade några hästar! Herregud! Förra gången satt hon dock på en häst också men, one step at the time ;) ^^  Lälcs är också duktig, hon jobbar på sin höjdskräck. Idag gick hon upp och ner från loftet på en brant stege utan att gnälla en enda gång!
Damn girls, I'm so proud ;)  Nej, det är tur att de får komma ut på landet och leka av sig lite ;b


Damer och herrar, flickor och pojkar, ni från mars och ni från venus, låt mig få presentera "Sambo lever lantliv"



Sambo är uppe i halmen och härjar, här on the top of the halmrundbal ;b




Sambo på Tummelisa! PÅ EN HÄST! WOHOO!
Thank god att jag fick med det på bild, vet bannemej inte när eller OM det händer igen ;b




Syns lite dåligt men det är Sylvia som låter vår kattunge känna på Simbalivet ;)

Enjoy ;)



Nu ska jag hämta Jänibanan, ses!

S.

Kommentarer
Postat av: SAMBO!

HAHHHAHAHAHAA, åååååååååh! Du är bäst! Lär mig om lantliv och sånt. Älskar dig <3

2009-07-03 @ 00:33:19
Postat av: Anonym

Sylle på en HÄST, inte illa jobbat Sara;)

2009-07-04 @ 02:42:07
URL: http://amandasteffanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0