Kakor och sånt

Mitt inne i nattskiftet har jag hamnat här för att skriva om några upplevelser som natten bjudit på änsålänge!

Vid tio kom mitt guldstjärneteam, inklusive Kaddy :) Wohooo! Det första hon sa, hon sa knappt hej innan hon sa det tillochmed, skitkul. Iallafall, hon sa "Sara, det finns jättegoda wienerbröd hemma hos er och jag har precis ätit två!" Hahahaha, sen sa hon Hej, med en sjukt nöjd min ;b

Precis som väntat började vi nattskiftet med att äta kakor & choklad, MUMS! Sen kollade vi på gamla "Hajk"-avsnitt, hahahahaha, helt sjukt kul! Inte nog med det, nejnejnej, då drar vi till med en massa "Sagan om ringen-parodier" Hahaha, "Dom snor vår saaaaaaaft" Hahahahaha, helt sjukt kul!

Efter nästintill magont av skratt åkte vi ner för att kolla till en hög som typ håller på att börja brinna? Haha. Vi hoppar runt i högen för att röra runt och på så vis kyla ner den sen tänkte vi att vi skulle hälsa på våra kära snokar till inneboende i oljeboden. Påväg dit sprang en hare ut nästan framför bilen, observera NÄSTAN, och då SKRIKER Katt, hahaha , ett väldigt gällt  "AAAAAAAAAAAH!!!" Hahahahahaha, hon kan ju inte hålla på så när jag kör? Asgarva och köra bil blir sällan bra, hahaha, MEN, det gick kanon.

Anyway, vi gick upp till Ojleboden och hoppade in och såg då bebisormen precis innanför dörren, jättesöt. Sen gick jag in i ena hörnan för att se om den stora ormen var där och visst, den var där. Bara det att den slingrade sig ner på golvet när jag närmade mig och gömde sig bakom en säck. Jag vill ju se om den låg där så jag lyfte ju på säcken givetvis. Vad händer? JO! DEN HOPPAR UPP! Jag skojar inte, den HOPPADE! Inte på mig dock men typ rakt upp i luften? Haha, inte tusan vet jag vad den sysslade med! Den är ju inte farlig så rädd är kanske fel ord, men, surprise surprise ^^ Haha.

Vi har även testat Stimorol Fusions nya smaker "Chocolate goes Mint" och "Chocolate goes Caramel". Fattar ni? Tuggimmin med smak av choklad!? Skoja min dojja alltså. Men, vi kände att vi var tvugna att prova. "Chocolate goes Mint" var ändå helt okej, vi trodde att det skulle bli väldigt äckligt efter ett tag men nej, helt okej faktiskt. "Chocolate goes Caramel" däremot, FY FAN vad äckligt. Verkligen jätteäckligt. Usch. Smakade typ gammal kolasås eller nåt? Blä.

Nu är Chrille på Vattenverket men när han kommer tillbaka ska vi koka ägg, smaskens ska det bli :)

Hoppas ni har en trevlig natt :)

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0