Great success.

Precis som jag hoppades på igår så var smärtan i knäet som bortblåst i morse :) Det gör ju såklart lite ont om man tar på det och sånt med jag kan ju hoppa rundor igen iallafall :D Blåmärket på smalbenet är dock INTE ATT LEKA MED! Hahahaha, värsta bulan! Menmen, den blåser nog också bort såsmåningom :)

Igår fick jag reda på att inne i herrarnas omklädningsrum på Ångan finns det en bastu! Skojar ni vad skönt eller? Johan började helt plötsligt prata om att basta och jag trodde ju att han skojade med NEJ, de finns ju bannemej en bastu på jobbet. Så, givetvis blev det bastu efter jobbet :) Det är ingen stor bastu så man får inte plats jättemånga därinne men om man pressar kan man nog sitta sex pers där ;b Igår var det bara Johan & jag dock men det gick lika bra det. Kaddy skulle också varit med men hon insåg att hon aldrig skulle hinna med sitt tåg om hon bastade så hon stod över.. Tråkigt, MEN, det var skoj ändå :) Roligaste var ju när Kim skulle byta om så skrek jag inneifrån bastun "HEEEJ KIIM!" Hahahaha, han bara "Hej Sara..." Typ fattade ingenting, hahahaha ;b När vi bastat klart så hängde vi ut genom fönstrena som är ut mot byggnaden där kontrollrummet är så kommer Emma, hahahaa. "Ehhhh, TJA!" Undra vad hon trodde, muhahaha. Dock kan hon vara helt lugn, och alla andra. Visst, Johan är snygg utan kläder men, NEJ. Nej, Nej och NEJ.






När jag kom hem så blev det iallafall HP med sambo! Mysiga sambokvällar <3 Me like!

Jobbet går kanon och i helgen är jag helt ledig för första gången på ett tag! Ska bli monsterkul! HBG, HERE I COME ;)

Efter jobbet ska jag hem till Mamy och fixa med hyreskontraktet och sen hem till Sis för att kolla på Fiddes marsvin Hedvig. Ja, ni läste rätt. Ett marsvin. Som heter Hedvig. Elin & Malin har ju sina jävla kaniner så Fidde ville också ha ett djur och av alla djur i hela världen väljer han att köpa sig ett marsvin. Som han dessutom döper till Hedvig. HEDVIG!! "Hans lilla chokladbiskvie" som han kallar henne. Hahahahaha. Ska bli spännande att se hur den lilla biskvin ser ut ;D

På fredag ska jag först sova ett tag efter att ha jobbat natt, sen ska sambo & jag köra inneboende till Malmö för att hon ska ut på äventyr ;) Sen ska jag på kalas hos moffe som fyller år och sen bär det bannemej av till Helsingborg för feteröj all helg long ;b På lördag kommer dessutom sambo och company dit - wohooo!





OC-boxen med alla säsonger är btw jävligt mycket påväg hem till mig just nu! FETT GLAD! OC är helt oslagbart, så jävla bra! Och snart är monsterboxen MIN! ALLA TUMMAR UPP! , det vill säga två ;b Haha (Y) (Y) <3

Sambo jobbar eftermiddag idag så henne lär jag inte träffa förrän ikväll, jättesent. Urgh :( JÄTTEMÅNGA TIMMAR DIT! Menmen, jag är säker på att hon har det bra och kul på jobbet :) Ångan är ju the place to be så att säga ;b Haha.

Tulle, vad gör du? Hur mår du? JAG SAKNAR DIG! Ville bara att du skulle veta det... (a) <33

Hörs,

S.

Kommentarer
Postat av: Tulle

Sara, jag mår bra! Det verkar du också göra efter vad jag har förstått iaf :) Jag ska också till Hbg, så förhoppningsvis ses vi därinne, min lilla bästis! <3

2009-07-24 @ 10:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0