What a day :)

Dagen började, eller ja, min onsdag började ju när jag vaknat efter nattskiftet. Iallafall, jag vaknade av ringklockan, då var det Janina som ringde på.. Men, jag skulle väl ändå upp då ungefär.

Upp och hoppa iallafall sen kom Madde som nästan nyss har fått sitt körkort -Grattis! Vi körde till Ängelholm för att fika och sen blev det givetvis lite shopping med ;D


Observera gubben på bänken till höger ;) Hahahahaha!


 



Enjoy the ride ;b


Sambo & Jag in the backseat ;D


 



Jänibänäni shotgun ;)


Jag jobbar på en klassisk speedo-frill ;)


 



Ta-daaaah! Haha ;D





Sambo is going for the frill ;)




Tack för en kanondag tjejer!  <3

Nu fortsätter kvällen med glass & jordgubbar. Sambo ska jobba natt men Janina håller mig sällskap all night <3


Ha en kanonkväll!

With Love, S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0