Workyworky.

På jobbelijobbet som vanligt :) Ångan är guld alltså!

Har nyss varit på ICA, hämtade upp sambo som fick följa med - kanon :) Har ätit mackor med Happy Cow, helt sjukt längesen! Happy Cow is the godaste ost som finns. Och jag gillar inte ens ost ;b Haha.

Janina sa något kul igår. "Sara, det är inte du som är panic, det är alla andra som är panic. Du är discot som alla vill gå till" Hahaha, knäppa söta du.

När jag kommer hem sen ska jag förhoppningsvis göra något kul med sambo och inneboende ;) Bada kanske? Något kul iallafall! Ska dock jobba imorgon men bara sex timmar så det är hur lungt som helst! Sen är det ju tillochmed helg! Imorgon drar jag till hemlig plats och har superduperkul sen på lördag fyller kusinvitamin 20! Och då är det ju fest givetvis! Dock ska jag jobba natt men jag hinner ju äta mat iallafall :) På söndag ska jag dock jobba dubbelt, 16 timmar, oh yes! :)

Kommer bli kanon dethär!

Har ju guldstjärneChrille & Torgny på jobbet som gör dagarna kanon! Sen är ju Kaddy & Ingemar också här. Ja, bättre kan det ju knappast bli! :D

Ska göra lite nytta nu sen ska jag äta choklad ;) Mums!

S.

Kommentarer
Postat av: Janibanani!

Det stämmer ju!! Du är discot baby! Du gör livet till en fest, med ditt sprudlande DU! :) i love you. <3

2009-07-10 @ 21:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0