Back on track.

Nu ska jag verkligen skärpa mig, ska blogga mycket oftare, har ju ite precis fullt upp när jag jobbar, åtminstonde inte i 8 timmar.

Det är så himla gött att jobba! Man har skitkul. Kanonroliga arbetskompisar och ett chill jobb, KANON! Jag jobbar med två toppenmän just nu, Tony & Torgny, verkligen två män i sina bästa dar! :D Idag jobbar dock ingen av dem för de har fuffens för sig och har bytt med Harald & Koski. Koski är en hyvens kille! Och inte nog med allt detta, NEJ, Ångan & Formalin har ju slagits ihop så vi jobbar med formalinarna också och deras sommarjobbare på detta skiftet är Kaddy, wohooooo! Kan det bli mycket bättre? Nejnejnej! :D

Sen sist har det varit midsommar och grejer, jag hade kanonkul iallafall, hoppas att ni hade det med :) Jag var i Råbocka och campade plus att jag fyllde år dagen efter midsommar, Toppen :D (Y)

Har snott två bilder av Sylle då jag inte har orkat leta upp min laddare till min egen kamera så jag kan ta egna bilder. Men, jag hoppas att det är okej för min sambo för här är bilder från fredagens äventyr,




Jag, sambo & Kaddy :) Senare var Lilcs och Larsson också med - höjdarligan :D





Här är då lilla jag.. Ser sjukt packad ut men det är faktiskt inte så illa som det ser ut att vara, haha.


Efter att ha förfestat på balkongen med Sylle & Katt kom Lilcs och Larsson och hämtade oss och sen fortsatte kvällen i Åstorp, fest hos Slangen :) Blev även en runda in till torpadagarna, haha. Kul? Blir ju vad man gör det till :)

När vi väl var hemma sen, utan Katt som trivdes i Åstorp, moahaha ;) Sambo & jag var ju hungriga som vanligt så vi lagade nattamad, MUMS! Vi hade lite nattmys på balkongen med mat & cigg. Vi måste vara världens bästa sambopar ;D <3

Igår var det fest hos Evve Feustel, trevlig kväll :)

Hm, något annat som har hänt? Ja, antagligen en himla massa men det kommer jag nog på efterhand. Jag har inte AP längre, lite tråkigt men kanske lika bra..

Nej, nu kom Koski in så nu ska vi äta glass & maränger! Wohooo!


See you soon,

With Love, S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0