Natt.

Sista natten nu innan det är frivecka :D Också sista natten med C-skiftet, lite tråkigt men B-skiftet är skoj det med. Igårnatt började Johan också jobba, en gammal sommarjobbare som ska jobba här i sommar, typ hans åttonde sommar nu ;) Haha. Han ska ta min plats då jag bytar skift, jag hoppade ju bara in lite akut för att en slutade. Men, Johan är här och tar över ;) Mycket trevligt. På Lördagnatt börjar jag på mitt B-skift, jobbar Lördag&Söndag natt och sen är det frivecka igen ^^ Inte dåligt.

Idag var Johan med mig hos pappa och red, hahahahahahahahaha, sjukt kul! Såg sjukt kul ut! Det finna både bild & film på detta ;)

Idag fick jag dessutom två paket från Bubbelroom, mums på det! Imorgon blir det rensning/städning av min garderob.

Ville mest skriva att det finns en person som är fantastisk. Bäst. Magisk, jag kan hålla på i evigheter.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0