Life is Good <3

Eftersom att jag vet att AnnChatrin kommer läsa detta så fort hon kommer till jobbet imorgon så tänkte jag ägna en hel rad åt henne!

Godmorgon Ann-Chatrin! Hoppas du haft en trevlig helg, tack för senast och ha en fantastisk dag på jobbet! Många många Kramar till dig!

Nu lite snabb update till alla andra,

SylleBylle är hemma :D:D:D:D Igår var det kalas med smörgåstårta & marängswiss :D:D Om mindre än en vecka fyller jag år :D:D Om en timme träffar jag någon som är underbar :D:D:D:D Snart midsommar, dvs fetröj i Råbocka :D:D:D Sylle & Jag är sambos igen :D:D:D:D:D Janina & Läääälcs har tagit studenten :D:D:D Om typ två månader flyttar syster & jag till Båstad :D:D

Ja, ni ser ju själva, Life is good :D <3 Och jag har säkert missat att nämna något!


Måste kila nu, men skriver mer snart igen :D




With Love, S

Kommentarer
Postat av: Ann-Chatrin

Du är fantastisk Sara! Nu blev min dag mycket gladare!! Ser fram mot en ny rad i morgon!! kram

2009-06-15 @ 09:42:49
Postat av: Ann-Chatrin

Men sara..... nu är det tråkigt i gen.... UPPDATERA!!!

2009-06-17 @ 15:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0