Nattskift (:

Godmorgon kära läsare och Ann-Chatrin! :D:D

Ann-Chatrin, är det du som kommenterat anonymt? Haha, för du skrev varken vart konfirmandlägret var eller ditt namn?

Men, nu sitter jag på jobbet, har jobbat hela natten, ska snart hem och hoppa på min sambo som bara kommer säga "Urgh", vända sig om och fortsätta snarka.. Men ändå :)

Natten har varit väldigt chill, började med att äta lasange, MUMS! Sen har vi ätit maränger och godis ;b Tony har sagt att Katt & Jag kommer lätt, UTAN TVEKAN gå upp 11,3 kilo innan sommaren är slut, haha. Oh yes, +11,3 here we come ;) Vid fyratiden lurade jag ut Katt på en runda, vi tänkte kolla på soluppgången så vi begav oss upp på taket och väntade, visst, solen kikade fram men det var monligt och Katt hade inte tålamod nog att vänta så vi såg inte hela.. Men, det var kul så länge det varade!

Igår var jag på äventyr med Jänibänäni, fikade i Klippan, shopping på Familia, fix & mer shopping på Väla, me like ;b Blev inte jättemycket shopping men några plagg, och ett par skor rikare blev man ju :) Dessutom klickade jag precis hem två par skor från Ellos efter att ha blivit tokkär i ett par rosa gladiatorsandaler som var med i Cosmo :) Snart sitter de på mina fötter minsann, kanon! Tummen upp (Y)

Janina, Stumpelumpan, du är en ängel , jag älskar dig <3

Kom på att jag inte har berättat att jag dessutom kärat ner mig i en bärbar dator från Sony-Vaio. Skulle köpa en ny dator denna sommaren hade jag bestämt, min bärbara börjar bli sliten. Först tänkte jag mig en mini men sen fick Katt & Koski mig på andra tankar. När jag kollade runt på nätet vilken jag skulle ha så såg jag min drömdator, dock var det inte en mini men det är där Katt & Koski kom in i bilden, en mini är bara roligt ett tag och håller antagligen inte lika länge och man kan definitivt inte ha den till så mycket, man kan tillexempelt inte sätta i en CDskiva.. Om man vill installera något som kräver Optisk enhet då? Tråkigt om man har en miniPC då... Så, det blev en Sony-Vaio, den är helt rosa med massa bra funktioner. Nu går jag bara och väntar på ett aviserings-sms där det står att den ligger och väntar på mig :) LÄNGTAR!

Ska jobba imorgonnatt med sen är det frivecka, så jäkla nice ska det bli! Ferre hela helgen, oh yes ;) Först 20årsfest på Fredag och sen fetefest på Lördag, fy tusan, känner att detta kommer bli en toppenhelg!

Nu är det duschen som gäller, ha en kanondag!




Vi firar med en bokstavligt talat skum partybild ;)



With Love, S

Kommentarer
Postat av: Ann-Chatrin

mmm det var visst jag... sorry,,,, I morgon åker vi hem!! Yes! Ha de bäst!

2009-07-02 @ 00:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0