Söndagnatt.

I morse sov jag, precis som planerat, länge -  vilket var underbart! :) Festen igår var trevlig, Olle & jag buggade minsann! Sjukt kul!

Har jobbat idag och innan jag körde till jobbet körde jag inom pappa för att fixa med AP och vad upptäcker jag när jag kommer in i stallet? Jo, då har han pajjat en ruta! :O Hur lyckas han? Min gissning är att han pajjat den med mulen men jag hittar inte något vettigt motiv? Han kanske bara är klantig, vad vet jag? Men, efter en närmare titt såg det inte ut som att han har skadat sig eller skurit sig så det var ju väl iallafall! Haha, han har fått en ny bästis dessutom! En kattunge! Där är bara en kattunge kvar nu, en familj vi känner har tagit de andra två :) Så nu är det bara lille Jonatan kvar som har hittat en något större lekkamrat än sina syskon ;D Haha, men, de är sjukt söta tillsammans :)

Dock är det jag som är klantigast idag! När jag är påväg till jobbet upptäcker jag att jag har GLÖMT MOBILEN hemma! :O:O Ingen mobil på hela dagen? :O Hur tusan lyckas jag? Mitt dumma klanthuve. Men, egentligen är det bara sorgligt att man kan vara så beroende.

Det var ju MorsDag idag, Grattisgrattis alla mammor! Framförallt vill jag ju gratta min egen mamma för att hon är just min mamma <3 Jag älskar dig, Puss! <3

Mamma är söt <3



Något annat som firades idag var en födelsedag.
En människa som är magisk och underbar.
Grattis. <3

Pratar med Sylle på msn just nu! Ååååååhhhhh vad jag längtar tills hon kommer hem!!! Men, det bästa av allt - det är på torsdag! :D:D:D:D:D Happyhappyhappyhappy! <3<3
 



Fan vad vi ska ha bästa sambo-sommaren ever ;) Loveyou dagifat <3




Pratar med Fräddan också som skickar en massa najs musik - tackar!

Nu blir det hopp i säng. Have a nice night partypeople ;D


With Love, S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0