30 Juni 2009

På jobbet nu, det första jag såg när jag kom in var att Tony hade tänkt fetta, värsta lagret med kakor! Men, innan jag gav mig på kakberget åt jag pirre som min pärla till sambo hade lagt i kylen till mig :) Tack! :D

Såg att jag inte berättat om mitt & Sylles äventyr i söndags! Vi fick den brilijanta idén att vi skulle nattbada - neck i bälingesjön, javisst! Vid tolv började vi bege oss, vi står där på bryggan och har lagt alla kläderna på bryggan och ska precis hoppa i. Vad händer? Då är där en BÅT typ 50 meter från oss som börjar lysa med ficklampa och hålla på! Alltså, serre, halv ett på natten? VERKLIGT!? Vi struntade i att vi hade åskådare, de såg ju inte så mycket om vi var i vattnet tänkte vi så vi hoppade i och tog en liten simtur minsann! Efter vårt dopp satte vi oss på bryggan för att chilla en stund, söndagsmys så att säga. Vad händer då? JO, då kommer det en man från parkeringen och nu måste jag klargöra att bälinge är en sjö med en liten strand som ligger ute i nowhere så det är inte så att det brukar vara en massa folk där på nätterna! Iallafall, det kom en man gående från parkeringen och sneddar ner mot bryggan, han liksom försöker glida ner i hopp om att vi inte ska se honom. Vi blev sjukt rädda givetvis, jag menar, EN MAN, DÄR UTE, MITT I NATTEN! INTE LUNGT! Vi tänkte "tar han ett steg på bryggan så kutar vi annars kommer vi ju dö". Vi såg tidningsrubrikerna framför oss "Två flickor brutalt mördade". Men, han gick inte upp på bryggan, istället ställde han sig typ en, två meter från den och bara stirrade. Vår puls var maxad och efter en kort stund bestämde vi oss för att kuta därifrån. När vi väl kommit till bilen och hoppat in för hemfärd så får vi motorstopp, TVÅ GÅNGER! Houchi houchi vad rädda vi var. Men, vi lever och antar att vi aldrig kommer få reda på vem mannen var, vad han ville eller vad han gjorde där. Inte heller människorna i båten.
Det var bara så himla typiskt att vi ska hamna i sånna situationer! Hahahaha.

Efter det blev det film och chill (Y)

Idag fick jag en annan kanonidé, åka till stranden verkade vara en lysande idé! Tulle & jag begav oss vid halv fyra ungefär till råbocka där Jim och company befann sig. Faktiskt var det varmt i vattnet, sjukt nice :) Det roliga var dock att det ÖSREGNADE halva vägen till Ängelholm så vi tänkte ju bara "Alltså, är vi verkligen påväg till stranden?" Det ösregnade och åskade men visst, STRANDEN! (Y) Men, precis som Kenth sa så var det strålande sol i Ängelholm, inte ett moln! Kändes ju väldigt konstigt att köra från ösregn och åska till en varm och solig strand ;) Bad blev det iallafall sen donken givetvis :)

Nu ska jag äta kakor ;b

With Love, S

Kommentarer
Postat av: jim

det är alltid soligt kring moi

2009-07-01 @ 00:09:06
Postat av: Sylle

Ursäkta? Vad e det för en kommentar Jimmy boy? ;) Hahaha, Skrivmer bumb. Kan inte sova :/

2009-07-01 @ 02:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0