<3 (:

Sylvia, snart ses vi! <3 Det är ju inte ens en vecka kvar! Oh my G, jag blir ju tårögd bara av att tänka på att jag MONSTERSNART får krama världens bästa dig! <3


Men, jag upptäckte nyss att jag skrev fel innan, haha, jag kan ju inte räkna! När jag skrev "Nu är klockan nio och det är bara 11 timmar kvar", det var inte sant. Det var ju 13 timmar kvar! Hade ju bara jobbat i tre timmar och 16-3 blir faktiskt 13, alla gånger ;) Tragiskt att man misslyckas med lågstadiematematik! Menmen ;)


Klockan är iallafall snart fyra och jag har passerat halvtid med nästan två timmar! Wohooo! Bara sex timmar kvar nu :) Inte för att det är tråkigt att jobba, jag älskar Ångan!!! Men, ja, ni fattar ju vad jag menar ;)


Kan ju berätta att jag var på väla i torsdags och shoppade som tusan. Moster valde att använda ordet Shopoholic, MEN, det var faktiskt längesen jag shoppade loss! Och det är ju vi konsumenter som får världen att gå runt, right Frost? ;)

Blev lite av varje, jeans, skor, tjocktröjor, tshirts, klänning, you name it - det mesta kunde hittas i mina påsar ;) Plus att jag har fått ett paket från Nelly med världens finaste klänning bland annat! Och ett par skor + två tshirts. Dessutom kommer det snart ett paket från Bubbelroom också :D Sen klarar jag mig nog ett tag.. (a)


Hoppas ni alla har en kanonlördag!

With Love, S


Kommentarer
Postat av: Janina

OCH du träffade mig! :P

2009-05-30 @ 18:17:39
URL: http://janinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0