Rise & Shine!

Tidiga morgnar är ju inte direkt min grej, det har det aldrig någonsin varit och kommer förmodligen aldrig att bli det heller. Igår var det mycket som stod på schemat så då fick man ju gå upp i tid. Klockan sju var det rise & shine som gällde, skulle jobba några timmar på Dina innan jag skulle iväg för att jobba eftermiddag på Ångan. Dessutom skulle jag rida & mocka innan dess. Javisst, ut med skiten och upp på hästryggen!
I onsdags och torsdags OCH IDAG gick jag upp klockan fem "wohooooo!". Jobba förmiddag..

Det gick jättebra när jag red igår fast det blåste och allt var jättefarligt och att lilla AP hade sjukt mycket energi, haha. Skojskoj :)

Malin & jag var och kollade på lägenhet i Båstad i måndags. Jättemysig och har kapacitet att bli kanonfin när den blir inredd. Nu måste vi bara bestämma oss om vi vill ha den, bigtime thinking.
När vi ändå var i Båstad passade vi på att köra till Apelryd och säga hej och lämna Malins stora väska så att hon skulle slippa dra med sig den på tåget sen.. Vissa människor är fantastiska <3




BarbieSis-power <3




Idag blir det ingen ridning
, ska inte ens mocka idag, tack pappa :) Hinner faktiskt inte, eller, hinner gör jag väl men det blir så sent. Ska jobba dubbelt idag så när jag kom till jobbet klockan sex i morse hade jag 16 timmars arbete framför mig :) Emma är på Siestan så jag tänkte att jag skulle vara lite schysst att ta hennes förmiddag så hon kan vara full och ha monsterkul 24-7 :) Nu är klockan nio så nu är det bara elva timmar kvar :)

När jag slutar blir det fest, javisst! Maja & Rolf firar sina födelsedagar tillsammans så det är stor fest ikväll :) Faster Gertrud firar sin 50årsdag idag med, givetvis ska allt krocka. Men, jag jobbar ju så det kan ju kvitta.

Måste kila nu, men det är mycket möjligt att det blir en update sen med ^^ You never know ;)

Underbara människa, you're on my mind <3


With love, S

Kommentarer
Postat av: SylleBylle

Heeej Bumb. Sitter just nu pa Westend Backpackers och tillbringar min allra sista tid i Australien. Jattelaskigt!! Imorgon kl 4 pa morgonen aker vi till HongKong. Sen ar vi snart hemma. Och da ska vi antligen traffas igen, efter 5 manaders tid som har gatt sa sjukt snabbt att det ar sjukt. Vill borja bola nar jag fattar att jag ska lamna Aus redan :( Men samtidigt vet jag att allt bra vantar dar hemma. Bl.a DU!!! Jag langtar. ALSKAR DIG! <3

2009-05-30 @ 12:32:31
Postat av: SylleBylle

Heeej Bumb. Sitter just nu pa Westend Backpackers och tillbringar min allra sista tid i Australien. Jattelaskigt!! Imorgon kl 4 pa morgonen aker vi till HongKong. Sen ar vi snart hemma. Och da ska vi antligen traffas igen, efter 5 manaders tid som har gatt sa sjukt snabbt att det ar sjukt. Vill borja bola nar jag fattar att jag ska lamna Aus redan :( Men samtidigt vet jag att allt bra vantar dar hemma. Bl.a DU!!! Jag langtar. ALSKAR DIG! <3

2009-05-30 @ 12:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0