Skakis.

Godkväll kära läsare,

Exakt i detta nu sitter jag på Vattenreningsverket och väntar på att filterna ska spolas klart.. Givetvis skulle jag ta nattronderingens uterunda.. Fullmåne, lite dimmigt och mitt i natten. Shit, jag typ darrar. Fullmåne OCH DIMMA, kan det bli värre? NEJ. För er som inte vet det så finns det inget jag hatar mer än dimma, jag är så fruktansvärt rädd för dimman så det finns inget som är ens nästan mätbart med det. Varför? Jo, dimman är opålitlig.

Vattenverket har en fruktansvärd källare som är hemsk nog att gå ner i i vanliga fall och nu är det en mardrömscup, MEN, det måste tyvärr göras.

Hjälp.

Nu är spolningen klar så nu ska jag ut och spola kanterna med slang och sen köra härifrån fortare än fan.

Hejs,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0