Tummen upp (Y)

Javisst, om en halvtimme står jag i duschen. Om lite mer än en timme sitter jag i bilen. Om två timmar är jag på fest :D Det är faktiskt inte klokt vad dagen gått fort! För 15 timmar sen hade jag nästan precis anlänt till jobbet och nu, helt plötsligt ska jag snart gå hem :) Vi "firade Pingstafton" innan, eller ja, vi skyllde på det iallafall. Vi köpte pizza, javisst, feta ska vi bli!

Ska bara hem och byta om, ta cykeln och trampa mig bort till möllan där det är fest hela natten :) Imorgon jobbar jag eftermiddag så jag behöver ju inte gå upp klockan fem imorgon! Tänkte dock rida innan jag åker och jobbar men klockan är ju fortfarande långt efter fem när jag ska gå upp! :D

Förlåt Jänybänäääny <3, glömde ju skriva innan jag att träffade DIG på Väla! Jag har inte glömt att jag gjorde det för det var sjukt kul att se dig! Glömde bara skriva det, förlåt :( Men, you know I love you bebis <3

Nu ska jag göra banan med mjölkchoklad, ni vet när man snittar bananen och lägger mjölkchokladbitar? Mumsfillibabba ^^



Ha en kanonkväll!

With Love, S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0