Long time no seen - Shame on me.

Sen sist har det hänt lite,

~ Jag har tattuerat mig igen :) Den är jättefiiiiin! Bilder kommer kanske såsmåningom.
~ Jobbet på Ångan flyter på.
~ Det närmar sig med STORA steg att Sylle & Mandypandy kommer hem :D
~ Mina drömmar driver mig till vansinne.

Jag har tatuerat in en liten text, var tänker jag inte avslöja dock ;b Men den är jättefin :) Att jobba på Ångan är sjukt kul! Varje dag träffar man gulliga männiksor :) Verkligen en feel-good arbetsplats :)

Det är ungefär två veckor tills Sylvia & Amanda kommer hem och det är verkligen sjukt efterlängtat! Oh my G vad jag saknar min Dagifat <3

Mina drömmar är helt wierd. Väldigt söta & fina på sistonde men ändå sjukt konstiga. Samma magiska ögon tittar på mig och we're having the time of our lives.






 Idag har jag mest skrattat hela dagen. Det var faktiskt det första jag gjorde när jag vaknade, haha, tänk vad ett sms kan göra ^^ Sen på jobbet började jag asgarva åt en som jobbar där, han såg så sjukt rolig ut! Hahahahaha, tusan att jag inte filmade det. Hahahaha, tur att minnet kan lagra bilder ;b
När jag kom hem var det ju helt hopplöst, det drog ju igång direkt. Malin är knäpp, helt knas ;b

Skrattdag - great (Y)

Snart är sommaren här sägs det och det hoppas jag verkligen! Jag har en känsla som säger att det kommer bli en sjukt kanonbra sommar! Men, bara för att man har alla ingredienser behöver ju inte kakan bli god.. Inte en jättebra jämförelse kanske för jag har ju typ kakan, haha. Sommaren är kakan alltså. Men alla ingredienser är ju inte riktgt givna. Ett hemligt recept kan man säga ;b Se bara till att kakan blir one of a kind ;D Men, kör på känslan ;) Det är det jag gör så det kommer bli kanon! :D

With Love, S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0