Ångcentralen! :D

Så jäkla gött att vara tillbaka på Ångan! Började "sommarjobba" redan igår, de behövde en omedelbar ersättare och vem ringer de till? Jo, till mig! Fett nöjd! :D Även om en del har förändrats där sen i somras så är det sig väldigt likt. Skön stämning, ingen onödig stress, gulliga människor och dåliga skämt ;b Det är Ångcentralen det, haha.

Har jobbat förmiddag igår och idag, även om jag inte började förrän 8 så slutade jag ändå 14 igår :) Men idag började jag klockan 6, javisst , upp och hoppa klockan 5 - wiee :) Tidiga morgnar är ju verkligen min grej.. Nej. Så idag när jag kom hem tänkte jag chilla lite, åka till pappa och sen åka och simma med Janina.
Ändrade planer. Blev inget simmande för Janibanani hade mycket skolgrejs att fixa med.. Så jag somnade, tänkte bara ta en snabb powernap. Jovisst, tre timmar senare vaknar jag av att mamma ropar att det är mat. Halv sju var klockan då. Tur att det börjar bli sommar och att vädret klarnade upp fint till kvällen annars hade det varit synd om lilla AP, men han var inte ett dugg sur för att jag var lite sen.. Han kom i full galopp gnäggandes ändå :) Sötnos. Har tagit fina bilder på honom men de ligger i Elins kamera så vi får väl se när de kommer så långt som till min dator..

Imorgon ska Erika komma och hälsa på, hon ska följa med mig & Elin till pappa minsann :) Mycket trevligt!



Adam i sin bästa form ;b


På jobbet imorgon, vid tre, perfekt fikatid så kommer Adam med leverans till Ångan och dessutom har han med sig fika :D Wihooow! ;D


En del saker som händer i våra liv kommer vi aldrig kunna förstå. Människors beteende kommer vi aldrig riktigt kunna förklara även om det finns en förklaring. Idag hörde jag tillexempelt att det springer runt en "sax-man" i Göteborg. Han klipper av håret på folk. Mitt ute på stan, bara sådär. Ser han en tjej med fläta eller hästsvans så klipper han av den? Plus att han klipper i allt hår som är långt. Det finns ingen som har sett denna man men ändå har han lyckats kapa en massa hår, hm? Hur fan tänker han? Vad grundar han sitt beteende på? Suck.



Igår var det exakt en månad till Sylvia & Amandas hemkomst! :D Snart är det bannemej dags! Och fy fan vad kul det ska bli! :D


Måste ju berätta om en sjukt rolig syn jag fick uppleva idag! När jag var i stallet så kommer pappa hem. Innan jag berättar det sjukt roliga ska jag ge er lite bakgrund. Pappa är ingen meckare, han fixar aldrig med bilen och sånt. Istället för att byta däck och besiktiga bilen så köper han en ny, haha. Givetvis är han ute i sista minuten "Oj, om jag inte besiktigar bilen jättensnart blir det körförbud på den". Så, han ringer en bilfirmagrejs i Markaryd som brukar fixa med pappas bilaffärer ^^ Idag var han och lämnade in sin bil och eftersom att hans nya bil inte var klar för leverans riktigt ännu så fick han ju låna en bil sålänge. Håll i hatten, nu kommer det roliga. Han kommer körandes i en liten Nissan Micra!! HAHAHA. Och inte nog med att den är liten så att pappa ser ut som en jätte i den, nej. DEN ÄR LILA! HAHAHAHAHAHAHA! Jag höll på att dö av garv! Förhoppningsvis ska han in och hämta sin bil imorgon! ;D

Nu ska jag minsann sova, eller. Nej, jag ska ligga och mysa lite med min mp3 först.. Men sen ska jag sova. 8,20 kommer Elin imorn och då bär det av till pappsen :D Sen klockan 14 ska jag jobba :D Ungefär vid 15 kommer Adam med fika! Vilken dag! :D

Ha en trevlig natt :)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Heej Sara!



Vad kul att det verkar ga sa bra med Ap och att ahn skoter sej nat sanar:) Gar det bra nar du rider honom o sant oxa? Hunnit komma igang ordentlit an? Hoppas att allt annat oxa e bra darhemma, ses juh snart!!



HA DE BRA!

2009-05-06 @ 07:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0