Tummen upp, (Y)

Ser ni också mönstret? De enda inläggen som kommer på helgen, oftast, kommer på söndagen.

Har ju dessutom varit långhelg nu, Valborg och allt :)

Valborg firades i Ljungbyhed i ett garage. Trevligt. Fredagen blev lugn, hemmamys med Barbiesis <3 Lördagen var full. Jag med. Haha. Klockan halv tolv satt jag i familjen Anderssons bil påväg till Höör till Erika & Daniel. Daniel fyller år och det skulle firas. Först vid ett var det middag med släkt och nära vänner, smörgåstårta <3 MUMS. Senare kom fler vänner och det var dags för fest. Jag drog vid nio för att ta tåget till Perstorp. Inom nästa kalas, kusin Ida fyller fem. En snabbis där och sen vidare till SnyggDanne som hade lite ferre. Trevligt! Alkohol från klockan ett till typ två eller nått. Inte en timme, haha. Nejnejnej, TRETTON timmar. Trevlig dag :)

Idag, söndag, har det varit jäkligt lungt.

Helgen förgylldes även med fint besök från Gränna, jajjemen, Filip har varit nere i Skåne och hälsat på :D

En annan sak, som är SJUKT KUL, är att imorgon ska jag till Ångan! I torsdags ringde Jögge från Ångan och tyckte att jag skulle börja redan på måndag :D:D HUR SJUKT NICE ÄR INTE DET!? :D:D En som har slutat så vill de inte sätta in dag-mannen på skift för att han är så bra på allt dagtidspyssel så tänkte de att jag kan ju kanske hoppa in och VISST! SOMFAN att jag kan!

Vi firar med en härlig bild på mig och min underbara Sylle som också ska jobba på Ångan när hon kommer hem :) <3



Ska ju sommarjobba där men jag börjar lite tidigare ;)

Börjar imorgon klockan åtta så jag tänkte hoppa i säng nu. Sov gott söthögar ^^

Kommentarer
Postat av: SYLLE

GUD VA ROLIGT!!!! Att du ska jobba pa angan NUU! Hur kanns det!?! Halsa alla och krama dom! Har en liten fraga till dig med. Tar dom blodprov pa drogtestet? SAKNAR DIG OCH ALSKAR DIG! <3

2009-05-04 @ 08:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0