höstrusk!

Hejsan hejsan! :)

Idag har jag verkligen legat i sängen läääänge och verkligen tänkt på hur skönt det är att ligga i sängen när det är sånthär höstrusk ute!

 Sen när jag tagit mig upp och satt mig för att kolla mejl ochsåvidare så kommer det in någon där nere och min tanke var givetvis att det var Emils mamma som kom men så hör jag att personen går upp för trappan och så är det EMIL! :D :D :D Mitt på dagen, helt oväntat! Han åt middag och jag frukost, mys. Sen var han ju tvungen att köra och jobba igen :( 

Onsdag idag, snart helg igen. Många helger framöver är redan planerade. Denna helgen blir det Ölprovning hos pappa på lördag, New Moon på söndag. Fredag ledig tror jag.  Nästa helg är det fest, alternativt utgång på fredagen, 45års-fest på lördagen och kanske kalas på söndag. Helgen efter det är det julbord med jobbet på fredagen. Busy Busy. Kommer bli GREAT! :D

Imorgon ska jag följa med mamma och hämta hennes nya hund och sen ska Tulle & jag på "möte", haha :D

Alla ni som blir depp av rusk och mörker: Bli inte det! Det finns så mycket man kan göra, så mycket roligt och gött man kan ha för sig! Utan dåligt samvete ;) Som att ligga länge i sängen, kolla på alla sina favoritfilmer & serier. Och Ann-Chatrin: Du kan ju kolla på Dirty Dancing hur mycket du vill nu när det regnar hela tiden!

Har man ett badkar kan man tända en massa ljus och bara ligga där med en massa skum och ha det superskönt! Har man en pojk/flickvän så går det hur bra som helst att bara ligga under täcket och lyssna hur regnet slår mot rutan och hur allt håller på att blåsa iväg.

Eller kan man göra som Kenth & Jag ska nästa vecka, shoppa! Eller också kan man göra som jag ska göra nu, åka hem till syster och baka & chilla :D


Lycka till med era höstruskaktiviteter!


Saknar dig <3


Puss!

Kommentarer
Postat av: Sylle

Ååååh, haha. Vilken BILD! :) Saknar dig meee! Men då ses vi på söndag. Kom tidigt <3

2009-11-19 @ 08:20:59
URL: http://bendandsnap.blogg,se
Postat av: Ann-Chatrin

om det vore så väl....

tvn är ju alltid upptagen av Playhouse disney....

2009-11-19 @ 11:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0