November, 20

Solen skiner, äntligen!

Jag jobbar, i en halvtimme till iallafall! Sen vet jag inte vad jag ska hitta på, ska hjälpa Agneta att visa sin häst ikväll och sen är det fredagskväll, hoppas på skojigheter!

Blev inget möte för mig & Tulle igår, inställt för att hon som skulle komma körde vilse? Hahaha! LUNGT! ;D Vi målade naglarna och åt mat & godis istället.

Jag var ju med mamma och hämtade hunden igår, lilla Ella. När jag såg henne på bild i måndags tänkte jag bara "men fyförtusan vilken ful hund".  Jag vet "åååhhh, alla valpar är så söta" NEJ. Hon var litelitePUTTELITE sötare i verkligheten men hon är krullig. Krulliga hundar är verkligen inte min grej. Sorry men så är det. Får väl hoppas att hon förblir mjuk åtminstonde så att man kan bulla med henne! :)

Hm,. jag undrar verkligen vad jag ska göra mellan två och halv sju? Jag ska vara hos pappa igen halv sju för vi ska köra med hästen strax innan sju så att vi är klara och framskrittade tills kunderna kommer. Så jag behöver en fyra-och-en-halvtimmes-aktivitet. HMM!? Promenera en långlång runda i skogen? Åh, jag hade velat rida. Fy vad jag saknar det, det rids ju tyvärr inte så mycket längre :( Svanskotan ni vet? Urgh.

Äh, jag kommer väl på något.


Fortfarande ont i magen. Urgh :(

 

Jag saknar min häst. <3

 

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0