Hej Tisdag!

Lördagens ölprovning var kanonkul! Alla blev nöjda och glada med en hel del god men också en del fruktansvärt vidrig öl! Well well, det är väl det som är poängen med ölprovning! Och jag hade rätt om min pappa, den äckligaste ölen jag drack kom ju såklart från pappa!

I söndags åkte jag till Sylle & Amanda i Lund, wohohooo! Först mat, Flygande Jacob, MY FAVOURITE! Sen marängswiss - fem av fem toasts, LÄTT! Sen var det ju dags för bio - NEW MOON! Fyförtusan vad BRA film! Ska kanske se den igen på fredag, haha ;b

När vi kom hem fikade vi en gång till, marängswiss! Och ännu mer film för Sylle & Mig ( Amanda var en trötter och gick och la sig) , först Vad kvinnor vill ha och sen Alvin and the Chipmunks Hahahaha, SUPERKUL! Mitt i alltihop blev det dessutom en omgång mat till, haha, KRÄNGE!

Efter att det varit natt en stund så gick vi upp, åt och kollade på HarryPotter and the halfblood prince . Harry Potter är minsann lite av vår grej :D

När klockan närmade sig tre var det superdags för mig att lämna lilla Sylle för att vara på möte i Perstorp kvart i fyra innan det var dags för "burkparty" hos Elin ;b

Idag är det jobb. Jäkla opepp jag var i morse. Var ju så mysigt att ligga där brevid Emil, varmt och skönt under täcket. Och dessutom veta att jag inte får se honom på jääääättelänge :( Typ i morgoneftermiddag. Det är mer än ett dygn. URGH.

Snart slutar jag iallafall, då ska jag ner till ridhuset med Feragamo. Sen då? 


Lilla Gamen :)


Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0