Lördag!

Javisst är det dagen efter fredag och dagen innan söndag! Wohohoooo!

Har nyss dushat så jag sitter i Emils morgonrock och väntar på att håret ska självtorka lite innan jag börjar härja med det! Hans morgonrock är superduper, för stor och jättemjuk, PERFA!

Ikväll blir det ölprovning hos pappa! Ska faktiskt bli riktigt roligt, alla har köpt en massa konstig öl som alla ska tvingas dricka, känner jag min pappa rätt har han letat reda på de sorter han tyckte såg äckligast ut, haha! Att anlita Johan, min bror, som knappt dricker öl, att köpa öl var väl inte min bästa ide kanske! Haha, MEN, det blev ganska bra! Så bra att vi fick bege oss till Ängelholm för ytterligare ett besök på systemet innan idag. MENMEN, kommer bli great! Ikväll ska det dessutom drickas en massa Tequila, wohohoooo!

Innan vi ska till pappa ska vi hem till mamma så att Emil får se hennes nya hund, sne ska vi till Elin & Fidde för att bädda och sånt eftersom att vi antagligen inte kommer att vara så bra på det senare inatt.. Sen tänkte vi samåka med dem dessutom! :) Kusin Henke kommer också ikväll, kommer bli hur bra som helst detta! Att vi ska äta Flygande Jacob gör ju inte saken sämre? MUMS!

Som ni märker hoppas jag på en toppenkväll :D

Dags att bestämma vad som ska täcka skinnet ikväll!

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0