Nattgöra.

Ojojoj, snart mitt i natten! Wohohooo! Scrubs på TV, ska snart kolla på Grinchen, Emil jobbar så jag får ju sysselsätta mig med något skoj för sova kommer ju inte hända.. Kanske sen såsmåningom. Förhoppningsvis. Blir jobbigt att jobba imorgon annars kanske. Bara man får några timmar så kommer det ju gå KANON!

Änsålänge har jag sysselsatt mig med att hänga lite hos Henke och company, dvs Kasper, Erik och Henkes bror. Jag lånar Kaspers mobilladdare för jag glömde ju såklart min hos Emil. Och min telefon höll verkligen på att dö och det är INTE okej. Hur ska jag då kunna hålla min kära kille vaken? ;b
Hann tillochmed med en sväng hem till Eddie & Danne som hade lite partaj men jag blev inte så långvarig, Grinchen lockade! ;D



Vemfolket & Grinchen. Gotta LOVE it! <3


Imorgon är det tänkt att jag ska ta sprutan. Frågan är ju bara om det kommer hända eller inte. Jag vet inte om jag vill, på ett sätt verkar det riktigt dumt att inte ta den men på ett annat sätt känns det självklart att låta bli. Hm, blir en kluring tills imorn!

Nej, nu stänger snart sidan ner, ha en trevlig natt!


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0