November, 27

Whoppidoo! Tisdagsnatten blev precis som väntat, sömnsnål. Onsdagen var en riktig skitdag, ni vet sånna dagar när precis ALLT går emot en? Jag hade pappas bil till båstad i tisdags, sov där och skulle sen köra och jobba i ondags. När jag nästan är framme så inser jag att jag har glömt mina egna bilnycklar i båstad. SERIÖST!? Det händer ju inte. När jag jobbade spillde Isabelle ut hela min kopp kaffe rakt ner i min väska. Under hela dagen tappade jag i princip allt jag höll i, gick in i allt som var i närheten. På kvällen skulle jag backa ut bilen längs en mur. Jag har backat där sjuhundra gånger förut utan problem men i onsdags givetvis, då backar jag in i murjäveln. Det knäckte nästan mig, då la jag mig på ratten för att hämta luft. Hade jag inte haft Emil vet jag inte vad jag hade gjort, utan honom hade Onsdagen aldrig blivit en bra dag.

Igårkväll hyrde vi film, "He's just not that into you". Johanna, Emils syster, varnade oss att den kan framkalla aggressioner och var rädd att jag skulle dumpa Emil efter filmen, hahaha. Men jag blev förvånad hur dålig filmen var, den framställde verkligen inte killar som svin utan tvärtom, att tjejer är psychos! Men, väldigt dålig film.
Dock hjälper det alltid om man iallafall får äta poppisar & dricka cola till :)



Nu måste jag get dressed och sånt, snart dags för shopping med Kenth! Blir CenterCyd :D Vi tänkte shoppa julklappar, wohoho :D

Förlåt btw för dålig uppdatering men igår när jag skrev så stängdes internet ner helt plötsligt och allt försvann, då sket jag i det.

Ha en kanonfredag!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Ann-Chatrin

Murar är farliga grejjer, lika så traktorer, garageinfarter, bussar, soptunnor och andra bilar. Kan dom inte hålla sig väck, när man kommer??



Ha det gott!!

2009-11-30 @ 14:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0