Söndagskväll.

Fredagens shoppingtur var lyckad minsann! Blev lite julklappar och lite annan shopping :)
Igår var det 45årsfest för Svampen, mycket trevligt minsann! Speciellt när jag vann bigtime över Elin i Dart; 7-2. Inte illa måste jag tillägga! :D

Idag, Söndag, började med kalas. Emils kusiner fyllde år så det blev fika med tårta och grejer! Sen en putteliten sväng inom Julskyltningen i Perstorp, mest för att det hör till. Sen hem, söndagschill & pizza :) Mys.

Nu är klockan snart 23 och jag är inte ett dugg trött som vanligt. Funderar på att jobba lite (har ju ett projekt som jag kan jobba med varsomhelst & närsomhelst) men vi får väl se. Går kanske upp tidigt imorgon istället? Brukar ju vakna och vara pigg när Emil går upp.

Hm.

Hoppas ni haft en trevlig helg iallafall! :D

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0