Underbart

Jag är lycklig. 

Igår var jag hos familjen Brinkåker, underbart. Är det någonstans jag verkligen trivs så är det bannemej där, jag bara älskar den familjen - världsklass <3

Tulle & jag var på Gotteboet och köpte godis, Tulle shoppade loss minsann! Blev en jääääättestor godispåse! Hahahaha, om hon fick dåligt samvete? KANSKE! ;D

Idag är också en väldigt bra dag, det är nämnligen den 17de vilket betyder min & Emils dag och just idag är det vår tvåmånadersdag! :)

Varje minut med honom är speciell och fantastiskt underbar och varje ny minut jag tillbringar med honom blir ännu en av de bästa i mitt liv.

Tack för dessa två månaderna snygging, jag hoppas verkligen på mångamångamångamångamånga fler! Du är det bästa jag vet, bästa någonsin. Du är bäst i världen och precis som jag sa igår: Hade det funnits två världar hade du varit bäst i båda och finns det folk eller varelser på andra planeter är du fortfarande bäst. Oslagbar i mina ögon. Hoppas att du vet och förstår hur SJUUUUKT glad jag är att jag har dig. Puss <3

I morse när han skulle upp vid sex så var det som vanligt jag som piggast och när han hade åkt gick jag minsann upp för jag kunde verkligen inte somna om! Så upp & hoppa - morgonmys med Vakna med The Voice :D

Just nu sitter jag på jobbet i Ängelholm, ska snart sluta minsann!

Idag, för första gången på jääääättelänge, har jag klänning på mig! Om någon ville veta ;b

Dags att kila!

Ha en underbar Tisdag allihop!


Puss.

Kommentarer
Postat av: Sylle

Men åååh va kul med klänning :) Lägg upp lite bilder Bumbels. Har du snackat med din pappy vilken dag so blir bäst? Jag vill ha sleeeepover <3

2009-11-17 @ 14:08:12
URL: http://bendandsnap.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0