Update.

Hej alla nära & kära!

Nu var det jääääättelängesen igen, det vet man när Tulle börjar hysa agg ;) Haha.
Träffade tillochmed en söt läsare förra helgen som tyckte att det var dags! Och det är ju en hel vecka sen, SHAME ON ME.

Det har hänt mycket sen sist antar jag, Gurkas 20årsfest tillexempelt, riktigt trevligt att träffa en stor del av PGligan igen! Det har varit Fars Dag, Halloween och ännu mer fester hit och dit. Sen har det dessutom bivit riktig höst! Kallt hela dagarna och det är mörkt större delen av dygnet. Jag har dock inget emot mörkret men det finns ju många som blir helt depp bara för att det är tråkigt väder..

Igår var det röj hos Snigel <3. Började med en riktigt nice tjejkväll som sen blev fest med fler folk, tack som tusan för igår!

För övrigt så jobbar jag kvar på Dina Försäkringar och är fortfarande tillsammans med Emil :) Wohohooo!

Jag tänker hoppa över alla detaljer om vad som hänt för det blir bara rörigt då skulle jag tro. Hoppas att det är okej!

Jag hoppas att jag får träffa min saknade klump Sylle väldigt snart , fy bubblan vad jag saknar henne. Vi som brukade ses varje dag. Hade det hänt någor eller om det bara var allmänt panic at the disco så visste man att hon fanns där med sin mjuka donut och gjorde världen till en bättre plats. Nu, ses vi alltför sällan. MEN, vi jobbar på det! Sitter faktiskt och planerar en heldag just nu! :D <3

Snart dags för en "kränga-chips-och-godis-som-fan-kväll" med Tulle med! :D

Hörs snart igen, LOVAR!

Puss.

Kommentarer
Postat av: Ann-Chatrin

ÄNTLIGEN!

2009-11-16 @ 10:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0