bra jobbat!

Får börja med att säga ett stolt och stort grattis till GuldstjärneChrille som verkar ha lyckats med att sluta snusa! Verkligen bra jobbat!

I fredags var det fredagsmys på hög nivå, bio <3
Igår var det kusinmys, vid åtta kom kusin till perstorp då jag hämtade henne efter att ha hämtat mat och sen begav vi oss hem till mamma där mormor & morfar var :) MYS <3 Helt plötsligt blev det strömavbrott, jättemörkt! SÅ det blev tända ljus och spel - fy tusan vad jag är dålig på 4-i-rad. Hur fan kan man vara dålig på det!? Känns sådär! Tack och lov var jag lite bättre på att spela kort :) Nöjd!

I fredags var dessutom Fidde & jag händiga som tusan och fixade med min bil! Jag tvättade den och bytte torkarblad, Fidde fixade med ljusknappen som glappade och bytte blinkersrelä, blev ju bra som tusan!
Min lila rallybil <3

Nu ska jag snart köra till Halmstad för att hämta Whittam som kommer dit med tåg, kanske får sällskap av Snygg-Danne, känns ju sådär motiverat att köra själv i detta vädret! Njaaae! Så om han hänger på blir han en räddare i kvällens storm! (Y)

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0