091010

"Every story has an ending. But in life, every end is just a new beginning."

Det är precis så det är, allt tar slut, förr eller senare. Men, efter varje slut kommer en början på något annat. Något nytt.

För ett tag sedan kändes det mesta hopplöst, som att uppförsbacken och allt jobbigt aldrig skulle ta slut, hur jag än gjorde så blev det inte bra, det var aldirg bra nog och jag räckte aldrig till. Hopplöst läge. En dag tog det slut, någon fantastisk kom och satte punkt för allt detta och gav mig en ny saga som bara är underbar. En ny saga att leva i, ett nytt nu att njuta av. Alla magiska känslor som finns nu kändes verkligen overkliga och out of reach innan. Du är underbar som får mig att känna såhär, du är bäst på alla sätt och vis och jag känner att jag verkligen hittat den bästa. Du är det bästa som hänt. 

Emil, you're it.  


Stort grattis till Filip som fyller 23 idag! Hoppas att du gillade vår fina sång inatt! :D


Kommentarer
Postat av: Emmelist

Hej! Tänkte bara tipsa om att jag har dagens blogg tävling idag. Eftersom jag ligger

på "mest aktiva" listan på blogg.se så kan det betyda väldigt många nya läsare just

för dig om DU vinner. Så var med och slåss idag :D



Annars får jag önska dig en fortsatt trevlig dag :)



Kram Emmelist.



http://www.emmelist.blogg.se

2009-10-12 @ 14:21:17
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Erica

söt blogg:) Kika in på min och lämna nåt spår efter dig ;)

2009-10-12 @ 16:17:43
URL: http://butflyaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0