sweet dreams? Obviously not.

Ingenting verkar funka idag. Fick en idé som verkade bra innan, att gå och lägga mig så att det kunde bli en ny dag. Så fort jag la mig ner ville jag bara sätta mig upp igen men jag tvingade mig själv att ligga en stund för att ge sömnen en chans. Efter en stund lyckades jag tvinga mig själv till sömns men en kort stund senare vaknade jag med hjärtat i halsgropen och satte mig upp i världens fart!? Bad dream? SOMFAN.

Suck.

Pratade iallafall med Sylle nyss och nu blev det bestämt att vi ska kolla på Röglematchen på Lördag, hennes kompis från Ungern kommer dessutom på besök så vi får väl visa honom hur man kollar på hockey i Sverige ;) Kommer bli toppen! (Y)

Nightynight.

S.

Kommentarer
Postat av: Tulle

men nu får du väl ändå ge dig? ofta du har sååååå mycket att göra att du inte har typ 3 minuter över till bloggen? Skulle inte tro det va? Dålig stil.............................. XD <3

2009-11-13 @ 13:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0