'cause I have i bad day.




Gårdagen var en bra dag men idag känner jag verkligen inte att jag orkar.

Började igår med att jobba i Ängelholm, färska jordgubbar & hallon på jobbet, riktigt smarrigt! Efter jobbet körde jag till stidsvig och hängde med Kenth & Jim, chill till max som vanligt i deras hus! och deras hund har växt, hon är inte lika mjuk längre men hon bullar nog till sig ska ni se! Superdupersöt ändån! Dem verkar dock vara väldigt trötta på henne men jag menar, jag tar henne gärna! LÄTT!

Rastlös som jag alltid är dög det ju knappast att sitta där och göra inget, mitt bästa förslag var givetvis kullerbyttsrace men det var ingen i familjen lat som nappade på det. När jag nämnde att jag var hungrig o´ch föreslog att vi skulle äta så väcktes intresset minsann! Chilla & äta är ju sånt dem gör ;b Hahaha. Så, vi tog min fina rallybil och hämtade Jossssshhhhhhh och begav oss till McDonalds! :D MUMS! Nu kan man tydligen bli megatjock med deras nya meny: "MEGAMENYN", javisst, TVÅ BigMac med mellan pommes och mellan läsk, shitmygod? Ofta? Hahahaha, menmen, OM man gillar det! OM man äter hamburgare. För min del blev det specialare som vanligt när jag ska äta något, haha. Pommes med chokladshake som dippa ;) Och en ChickenJr på det tack! MUMS!

Kenth gick loss med min mobil och skickade en massa sms till massa människor så ni som fick underliga sms av "mig" igår kan sluta tro att jag är superstörd, haha, det var Kenth som fick för sig att jag tror att hundar kommer ta över världen och sånt ;) Hahaha.

Senare åkte jag hem till Syster & Fidde, Elin var brun minsann efter en veckas semester med jobbet! När jag kom var Thobbe också där som hade köpt med sig fika, dock äckliga blåbärsmuffins men kaffe blev det iallafall! Dessutom lagade Syster & Fidde mat till mig sen - wohoooo! Natten spenderades på hotell Oderljunga, dvs hos mamma ;) Jobbar i Perstorp idag så det kändes sådär lönt att köra till Båstad igår..


Det var igår det.


Det har väl inte hänt något tråkigt precis idag men det är bara en sån dag idag - "jag känner inte för det"-dag, ni vet? När inget känns lockande, inget känns kul nog eller att inget man gör blir bra nog? Suck, jag hatar sånahär dagar men tyvärr kommer dem ju ibland. Jag försöker verkligen tänka don't worry be happy men det slår tillbaks direkt. Antar att jag undvikit allt jobbigt för länge nu och nu slår det tillbaks. Hoppas bara att det gåröver till imorn, är ju ledig och allt! Jobbigt att inte vara på topp då!

Äh, ingen idé att sitta här och förstöra eran dag med mitt pissiga humör. Hoppas att ni har en kanondag! :D

Hörs & sånt :)


S.

Kommentarer
Postat av: FRIDA - It´s all about me

Hur har din dag varit? :D

2009-10-07 @ 20:18:22
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Sylle

Jag hade också en riktig "jag pallar inte dag" Vi skulle haft den tillsammans ju... <3

2009-10-07 @ 21:44:37
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

det var ett låååångt inlägg

2009-10-08 @ 22:07:27
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0