hejsanhoppsanhopp

Vilken fiiiiiiiiiiiiiiiiiin dag! Svinkallt imorse! Frost, is & minusgrader, javisst! Förutom att jag höll på att frysa häcken av mig när jag skulle köra till jobbet imorse så höll jag på att trilla innan jag ens kommit in i bilen! Det fanns en litenliten vattenpöl på gårdsplanen och givetvis hade den frösit till is och GIVETVIS var jag ju TVUNGEN att gå på den för att se om den höll eller mest bara gå på den för att det var längesen jag såg is? Hahah, ja, whatever, jag gick på den iallafall. Smart som jag är så skulle jag ju kasa runt lite och fattar inte att jag antagligen kommer att halka. Sjuuuukt nära att jag trillade , hahaha, hoppas att ingen såg mig för det såg nog väldigt roligt ut!

Butbut, nu sitter jag och jobbar iallafall, skojskoj!


Jag har inte haft något direkt turnummer innan vilket Sylle & jag kom fram till för ett tag sen. Alla som spelat lagsport och sånt har ju oftast sitt tröjnummer som turnummer men jag har ju inte sysslat med sånt! Haha, IKKE!
Men , jag tror att jag har hittat mitt turnummer nu. Eller, jag har två. 12 & 17. Får väl se vilket som ger mig mest tur helt enkelt!



PUUUUUUSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0