Oktober, 21

Hejsanhoppsantjohej!

Onsdag och allt i slutet på Oktober. Kall och ruggig dag!

Helst av allt hade jag legat i sängen nerbullad med en massa täcken och kollat på en bra film eller gosat med någon söt. Eller ja, man kan ju kolla på film och gosa samtidigt :) Iallafall, det är verkligen inte det jag gör idag för jag jobbar och det är kallt här, jag har tjockistofflor på fötterna och dricker varm choklad men inget hjälper, URGH.

Som alla andra onsdagar var Elin också här idag en runda och red och greja men idag hade hon minsann vår galna kusin Erika med sig! Haha, kulkul!

Snart dags att röra på sig iallafall, knappt en timme kvar att jobba sen ska jag vara superduktig och simma! Sen basta :) Kommer bli supernice! Eller ja, skönt. Sen är man helt död när man har simmat, fattar inte varför man är så mycket tröttare när man har simmat en stund än när man tex har sprungit en mil? Inte för att jag brukar springa en mil men det har ju hänt!

I måndags kom Sylle och hämtade mig i Källna sen körde vi till Donken OFCOURSE ;) Sen hem till mitt blåa hus och sen en runda till Elin & Fidde. Innan vi lämnade Perstorpstrakterna hälsade vi på Jänibanäni en sväng :) Long Time No Seen <3

Flyinge var superduper btw! Tack som fan till Kusinvitamin Erika som gjorde helgen kanon! Kan ju sammanfatta med några ord. Glass. Polly. Melon. Röj. Och en massa hästar såklart! :D Husvagnshelg i oktober? Javisst! ;) <3

Nu ska jag göra ett sista ryck här, hoppas att ni får en toppendag!

Puss!


Kommentarer
Postat av: Erika

Jag är inte mer galen än någon annan i vår släkt ;) Du ska själv ha ett stort tack som gjorde min helg bättre än bäst!

2009-10-21 @ 16:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0