Sista kvarren innan heeeeeeelg!

Hej allesammans!

Sitter och jobbar sista kvarren nu sen är det HELG! Skulle egentligen varit ledig idag och sovit länge med Emil. MEN, IKKE! Barnen (Isabelle & Julia) är sjuka så Agneta var tvungen att vara hemma med dem idag och då fick jag ju hoppa in och jobba! Så det blev en annorlunda morgon minsann, jag gick upp medans Emil skulle sova lääääänge till, brukar vara tvärtom minsann! Hahaha.

När jag slutat ska jag köra hem till mami och duscha och fixa lite och sen bär det av mot Flyinge där jag och kusinvitamin Erika ska ligga i husvagn hela helgen och ha det GÖÖTT! Kanske lite kallt men skit i det ;) Hon skickade ett sms igår där det stod " Ta med dig mycket kläder för det är iskallt överallt förutom under täcket i husvagnen" Hahahahaha, och där tänker vi ju inte ligga hela helgen? IKKE!!!! RÖJ VAR DET HÄÄÄÄR :D

Ha en kanonhelg partypeople! ;D


Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0