Torsdag.

Dagen började med att jag vaknade. Vid tolv kom Fidde och hämtade mig så att jag kunde hämta min bil som stod hemma hos dem. Ringde Mormor, ringde pappa. Kollade så att mormor var hemma så att jag kunde hämta byrån som jag ska ha i lägenheten, kollade så att pappa hade tid att hjälpa mig. Mormor eller morfar ska ju inte behöva gå och trilla i trappan för att jag ska ha en byrå. Nej, så pappa fick rycka in :) Iväg, in med byrån, hem till mamma och hämta min TV, iväg till Båstad. Fick dock bära in allt själv men det var lungt, inga trappor här ju :) ÄNTLIGEN ordning på mitt rum! Såg verkligen förjävligt ut innan men nu är det tillochmed riktigt tjusigt!

Igår var jag och simmade, riktigt skönt att röra lite på sig! Simmade en kilometer minsann, sen en låååång bastning på det! Och det jobbiga är att jag inte blev sådär matt och slut i kroppen som man brukar vara. Suck, vart kommer all energi ifrån? Wellwell, jag gjorde iallafall ett försök att göra av med lite energi ;) Ska dessutom göra det till rutin att simma efter jobbet varje onsdag, när jag ändå är i Perstorp liksom :) Försökte dock få Elin till att gå med i Morgonugglorna igen, upp och träna 05,30 två dagar i veckan, svinskönt. Men, det var tyvärr inget hon nappade på.. Dock har jag inte gett upp ännu! :D

För övrigt är det en riktigt tråkig torsdag idag. Ruggigt väder, pissigt humör. Och jag vet inte ens varför.
Jag har en text sparad på min dator som jag fått av en vän. Jag vet inte varför men varje gång jag är på dåligt humör läser jag den, först blir jag ännu mer ledsen och arg på mig själv men sen blir jag glad över de fina orden. Sen ännu gladare för att jag har en så underbar människa som vän. Sen hoppas jag bara att han är gladare idag än han var för ett tag sen. Tack för att du finns <3

Just nu sitter jag i köket och har nyss lagat mat & ätit. Fikspinnar & Hamburgerdressing, världsgott <3 Har ni inte provat? DO IT.

Det verkar som att vi hamnar i Höglekardalen över jul i år igen! Var inte tänkt så men planerna är ändrade! EMil var sugen och han ville inte riktigt åka om inte jag åkte, haha, så jag fick ju följa med! Men, det kommer nog bli kul hoppas jag! Detta året med annat folk, nästan. Förra året var det Ida & Peter, Johan & Evelina, Elin & Fidde och Malin & Jag. Detta året är vi fler och årets liga består av Elin & Fidde, Helen & Björn, Fredde & Frida, Ola, Johan, Fabian +1 och Emil & Jag. Låter najs? Javisst!



Höglekardalen -08


Nu ska jag göra något annat, funkar inte att sitta här längre, måste göra något.

Vi hörs,
S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0