090910

Nyss var det måndag men nu är det snart helg? Herregud. Men, tiden går fort nar man har roligt! I måndags var jag på Maxi i Mellby med Whittam, Henke, Kasper och min kära man Eddie :) Såhär gick det till,


Hahaha, effektivt? ;b


Givetvis blev det ett besök på kära Donk efteråt! :D

I Tisdags jobbade jag i Ängelholm (Y) Onsdags jobbade jag i Perstorp, hem till Jänibanän en runda, hem till Mamsi en runda och sen till Kenth & Jim och bullade med deras nya hund - TOKSÖT! <3 Sen till Ängelholm en snabbis och sen hem :)

NU ska jag alldeles strax hämta Whittam, köra henne till stationen och sen kör jag till Lund för att hälsa på SylleBylle, LONG TIME NO SEEN! :( <3

Måste kila, men vi hörs :)

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0