Dimmhelvete.

När jag slutat igår gick jag ut en runda som slutade med att Johan & jag tog en tur med flotten, haha :D Pappa har ju byggt en damm och Johan har byggt en flotte så att man kan ta sig ut till ön som finns i mitten av dammen. Igår så tog vi oss en tur runt i den lilla dammen , Johan hade hittat en monsterlång pinne som vi kunde ha att staka oss fram med, gick kanon! Haha :D

Körde hem till mamma en sväng, chillade, körde till Båstad en runda, Malin behövde hämta lite grejer för hon ligger hemma hos mamma och är sjuk, feber och sånt :( Jag skulle inte till Båstad igår egentligen hade jag tänkt eftersom att jag jobbade i perstorp igår och gör det idag med, känns ju sådär lönt att köra till Båstad imellan bara för att liksom. Men, blev ju en runda iallafall, dock en ganska snabb en.

Idag började dagen verkligen kanon, tills jag gick upp och såg att det var MONSTERdimmigt ute. JAG HATAR DIMMA. Verkligen. Mer än allt annat i hela världen. Det var så sjukt dimmigt att man såg typ två meter framför bilen och det var pretty much it. Livrädd och trött på fanskapet så lyckades jag komma till jobbet ändå. Alltså, helt allvarligt, till vilken nytta ska dimman finnas där och vara lömsk och läskig? Precis, till ingen nytta alls. Suck.

Nu skiner solen iallafall, tack och lov.

Någon som har en smaskig idé på aktivitet idag? Ledig imorgon och allt :D På fredag ska jag dock gå upp tidigt som tusan, 07.00 går tåget från Hässleholm, varför de har bokat biljetterna så tidigt är inget jag vet, haha. Menmen, får väl röja loss i Götet hela dagen ^^ FIXAR VI!

"When you smile, I'm reaching for oxigen" Erik Hassle är kanon (Y)

S.


Kommentarer
Postat av: Tulle

UPPDATERA? <3

2009-09-22 @ 19:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0