Happyface

Tänk vad en enda liten människa kan göra med en. Att en människa kan spela så stor roll. Helt fantastiskt.
Vad jag försöker få fram är att jag är så himla glad att sånthär kan hända. <3

Kvällen igår räddades med kladdkaka och film, very niiice :) Ali G indahouse, hahahaha - WICKED ;D

Går bra att jobba, sen ska jag ut och härja en runda tänkte jag, bli lite varm av solen eller nåt.

Tisdag idag vilket innebär att helgen närmar sig vilket innebär HÅKAN HELLSTRÖM! :D:D:D Ingen som är sugen på att dra till Stockholm med mig och kolla på Paramore? Hade varit magiskt nice! Synd att Mikaela är i Australien annars hade hon lätt varit på, attans. Anyone? :D:D (A)

Snart är klockan två, pepppepp! :D





Rastlös? JADÅ!


S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0