Latte :) OCH HÅKAN FÖR TUSAN!

Inte klokt vad tiden går undan idag! Redan tio i tolv!? Oh My G! Tjugo i tre ska jag hämta Malin på stationen och innan dess ska jag hem till mamma och hämta lite grejer. Klockan 16 måste jag vara i Båstad för då ska jag köra Laholm till sin match, jadå, I'm the taxidriver ^^

Undrar vad som händer ikväll? Något kul hoppas jag!

Pratade med Sylle nästan nyss och pratade lite om helgens utflykt, nämnligen Liseberg! Och inte för karusellernas skull, Nejnejnej, det är ju HÅKAN!!! WAWAWIWAA! Först tänkte vi att vi skulle åka tåg, Sylle fixade med tågbiljetter och sånt men sen kom vi på att vi är ju fyra, kanske fem, så då kunde vi ju köra bil upp istället? BRA IDÈ! Men, man kunde inte avboka tågbiljetterna tydligen så vi åker tåg, MEN, det går lika bra det! :D Slipper ju någon stackare köra och hålla sig nykter en fredag, haha ;) Kommer bli sjukt nice! Änsålänge är det Sylle, Amanda, Jenny och jag som ska dra! Kommer förhoppningsvis träffa Alice där uppe i götet också, hade varit kanoners! HÅKAN HELLSTRÖM <3

Solen skiner för fullt ute men jag sitter här inne med tjock kofta och raggsockar? Hum. Menmen, hoppas att det är lika varmt och skönt ute som det ser ut att vara! Sålänge värmer jag mig med en 5 av 5-latte som jag lyckades göra själv :D


MUMS!

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0